torsdag 7 juni 2007

Anna testar

Nu har jag köpt Lancome Aqua Fusion med SPF 15, som kostade 435 kr på Åhlens och tänkte recencera den.
När jag var i butiken så jämförde jag den med SPF och den utan SPF, den senare hade betydligt godare doft! Färgen på den utan SPF var också fräschare.
Krämen sjunker in i huden otroligt snabbt, men jag tror att den här passar bättre på sommaren än på vintern, på vintern ger den nog inte tillräckligt med fukt...
Huden blev återfuktad och fick mycket lyster, och krämens doft blev mycket bättre när den blandades med hudens.
Jag förstår inte riktigt hur Lancome menar när dom skriver att krämen innehåller återfuktande vatten. Om jag sköljer mitt ansikte med vatten så stramar det bara. Hm...
Förpackningen är snygg och känns så där lancome-igt lyxig. OCh att den innehåller SPF är också ett plus!

Anna ger Lancome Aqua Fusion SPF 15: AAAAA+ (4+/5)
Doften skulle kunna ha varit bättre, färgen likaså... Men definetivt så är detta ett kap ändå!

Inga kommentarer: